close

12月14日

我同梁小姐一齊去睇舞台劇........



20081214401.jpg



嚴格黎講, 我應該係第一次去演藝睇舞台劇..........

對上一次睇舞台劇應該係響荃灣o個邊, 我諗都差唔多八年既事了

睇完呢個舞台劇, 我對薜凱琪呢位藝人有點改觀

估唔到, 佢今次唱live 會好左咁多!!!

雖然佢演得麻麻地, 但亦都睇得出佢有努力過.........

"只要你相信的話, 事情就可變成真"


just believe?

"事實真的可以這樣嗎?"

我諗, 每一個現實的香港人都會一個咁既疑問

曾經, 我都有過夢想............

但, 現實唔容許我去做...........

夢一下, 想一下便算了.....................

也許, just believe 只是哄哄自己而已....................


早抖........just believe.............~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    lawryan2202 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()