close

我諗我咁大個仔都未試過

連續兩日都入戲院睇戲.........

救人七命 + 奇幻逆緣

兩齣截然不同既戲

兩套戲俾到我既感覺都好唔同

雖然~ 奇幻逆緣令我既感受深D~

不過兩套戲都值得入戲院睇既~~~

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

救人七命

TIM 既做法~ 其實我都唔係好贊同, 不過我明白佢既感受同埋佢既原因~

不過咁做其實係另類自私~

因為~ 呢個世界個價值觀唔應該係咁既

我成日都同朋友講~

1+1 未必係 2 嫁

你付出1蚊 未必可以得到返1蚊既 野

所以~ 我覺得~ 唔贊成咁樣做

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

奇幻逆緣

一套俾到好多反思俾我既電影

我其實都好想好似男主角咁

行船, 做水手

可以去好多唔同既地方, 見識唔同既人...........

至於到後段, 我其實好感觸..........

強烈建議未睇既人去睇呢套電影..................

個女主角發生車禍o個一段, 拍得好正!!! 交代手法真係好好~~~

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

到最後都好多謝JAMI & REGINA
arrow
arrow
    全站熱搜

    lawryan2202 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()